Lan taldeak

BAT

BULLYNG-aren kontrako irakasle taldea da.Bertan prebentzio eta neurri zuzentzaileak hartu behar ditugu baina beti ere modu hezitzaile batean.

BEHATOKIA

Bere helburua bizikidetza hobetzea izango da.  Eskolako estamento bakoitzak behatuko ditu ahuleziak eta indarguneak besteekin partekatzeko eta irtenbide egokiak proposatzeko.

HEZKIDETZA

Pertsonen arteko bidezko eskola-elkarte baten alde egiten dugu lan. Sexu eta sexu-dibertsitateagatik eman ahal den diskriminazioa saihesteko aukerak sortzen, eta hezkuntza-arloan indarkeri matxista prebenitzen.

EuskAra taldea

JASKARA

Jaskara taldeak euskarako kanpainak, lehiaketak, festen antolaketa eta euskara hobetzeko egin ahal diren ekintzak bultzatzen duen taldea da.

Patio ezberdin bat

ESKOLA-BARATZA

IKT

Bere helburuak hauek dira:Eskola-komunitateko komunikazio bideak hobetu.Ikasleen eta irakasleen IKT profila hobetu eta egunerokotasunean IKT baliabideak programazioan txertatu.

Eskola-orduz kanpoko jarduerak

ZAINTZA