Eskola-orduz kanpoko jarduerak

Eskola-orduz kanpoko ekintzen bidez, ikasleen formazioa osoa izan dadila lagundu nahi dugu. Era berean, eskola curriculumean sartzen ez diren gaiak jorra ditzaten erraztu nahi dugu. Jardueren bidez, ikasleen formazioa osoa izan dadila lagundu nahi dugu. Ikasleen gozamena eta euskaraz gozatzea da eskolaz kanpoko eskaintzaren ardatza. Kultur ekintzen helburu nagusia ikasleak lagunartean eta euskaraz kultura-jarduerez gozatzea da, sormena lantzen eta erakusten duten bitartean. Kirol ekintzen helburu nagusiak ikasleek ondo pasatzea, kirolaren balio positiboak ikastea, lagunartean aritzea eta euskaraz jarduera fisikoaz gozatzea eta kirolarekiko atxikimendu emozionala eta gustua garatzea da, etorkizunean beraien bizitzan ohitura bihur dadin.

Helburuak:

• Umeen hezkuntza prozesua osatzea, irakasleekin koordinatuta, eskola orduetatik kanpoko ekintzak proposatuz eta ikastetxeko Hezkuntza Proiektuko ildoekin bat etorriz.
• Euskara ikasgelatik kanpo sustatzea, aisialdian eta jolas-giroan. (Aurreneko helburu bi horiek direla eta, ekintzak euskaraz egingo dira ezinbestean.)
• Umeak ekintzara hurbiltzea era ludiko batean, ekintza ezagutaraztea, umeen interesa piztea eta bere ikasketa-aukerak ugaritzea.
• Familien parte hartzea bultzatzea, bai ekintzak antolatzeko baita ekintzetan bertan parte hartzeko ere.
• Umeen garapen integrala ahalbideratzea.
• Berdintasuna sustatzea, neska eta mutilak mota guztietako jardueretan parte hartzera bultzatuz.

Harremanetarako

E-posta: AmeztiTxiki@gmail.com