Eskola-orduz kanpoko ekintzak

Eskola-orduz kanpoko ekintzen bidez, ikasleen formazioa osoa izan dadila lagundu nahi dugu. Era berean, eskola curriculumean sartzen ez diren gaiak jorra ditzaten erraztu nahi dugu.
Helburuak:
  • Umeen hezkuntza prozesua osatzea, irakasleekin koordinatuta, eskola orduetatik kanpoko ekintzak proposatuz eta ikastetxeko Hezkuntza Proiektuko ildoekin bat etorriz.
  • Euskara ikasgelatik kanpo sustatzea, aisialdian eta jolas-giroan. (Aurreneko helburu bi horiek direla eta, ekintzak euskaraz egingo dira ezinbestean.)
  • Umeak ekintzara hurbiltzea era ludiko batean, ekintza ezagutaraztea, umeen interesa piztea eta bere ikasketa-aukerak ugaritzea.
  • Familien parte hartzea bultzatzea, bai ekintzak antolatzeko baita ekintzetan bertan parte hartzeko ere.
  • Umeen garapen integrala ahalbideratzea.
  • Berdintasuna sustatzea, neska eta mutilak mota guztietako jardueretan parte hartzera bultzatuz.

Estekak eta deskargak:
Koordinadorea: Nerea Escolar