Gure eskola
2021-01-07

2021-22 AURREMATRIKULA

2 URTEKO UMEEN MATRIKULAZIOARI BEGIRA

Ate irekiak:  Urtarrilaren 12, 14, 18 eta 21ean  (administrazio atetik)

1.txanda:  16:45ean
2.txanda : 17:30ean

Egoera dela eta bisitak talde txikian egingo dira ,gehienez 8 pertsona eta familia bakoitzeko kide bakarra  onartuko da.
Hitzordua 945064862 telefonora deituz emango da.

COVID19a dela eta segurtasun neurriak mantenduko ditugu, musukua, distantzia..

2021-2022 IKASTURTERAKO  MATIKULAZIO EPEA

Izena emateko eta eskaerak aurkezteko epea: Urtarrilaren 18tik 29ra

ORDUTEGIA:
  •       Goizez:         09:15etik 12:15era arte.
  •       Arratsaldez   14:45tetik 16:15era arte. Asteazken eta ostiraletan goizez bakarrik.
      Aurretik hitzordua eskatu behar da. Deitu telefono zenbaki honetara, 945064862.

Aurkeztu behar den dokumentazioa
 - Ikaslearen familia-liburuko fotokopia edo dokumentu baliokidea.
- Familia liburuan aita/amaren orriaren fotokopia edo lege-tutorea izatearen ziurtagiria.
- Ikaslea familia-harreran egotekotan, berezko ziurtagiri ofiziala.
- Aita, ama edo tutorearen NAN/AIT.
- 2021eko familiaren erroldatze-ziurtagiria.
- Familia banandua edo dibortziatua izatekotan, Hezkuntza Sailak ezarritako berezko protokoloa bete izanaren agiria.
- Hezkuntza Premia Berezietako galde-sorta (premia berezietako ikaslea dela adierazten bada).
- EAEtik kanpo ikasten badu eta Lehen Hezkuntzan  onartzeko eskatzen badu, egindako ikasketen ziurtagiria, gaur egun egindako maila zehaztuta.

Zer dokumentazio aurkeztu behar dut baremoko puntuak lortzeko?
- Bizilekuaren araberako eremu-puntuak lortzeko, derrigorrez aurkeztu behar duzun errolda ziurtagiria.
- Familia-errentagatiko puntuei dagokienez, EAEn bizi bazara, Foru Ogasunean errenta-datuak egiaztatzeko baimen-idazkia. EAEtik kanpo bizi bazara, 2019ko errenta-aitorpenaren fotokopia.
- Seme-alaba adingabeen kopuruaren araberako puntuetarako, hori egiaztatzen duen familialiburuaren fotokopiak edo beste dokumentu balikideak.
- Familia ugariko puntuei dagokienez, EAEn bizi bada, nahikoa da Hezkuntza Sailari baimena ematea egoera hori Enplegu eta Gizarte politiketako Sailean kontsultatzeko. Bestela, titulu ofizialaren fotokopia.
- Baremoko gainerako ataletarako (aita edo amaren lantokia, eskatutako ikastetxean ikasten edo lan egiten duten senideak, familia-harrera, norbere edo senideen ezgaitasuna, kasu bakoitzean eskatutako dokumentazioa.

Puntu 1 emateko Eskola Kontseiluak erabakitako irizpideak

- Puntu bat: Aurreko ikasturtean Zabalganako eskolako itxaron zerrendan egonda gurean plazarik lortu ez zuenari.. Eskolak egiaztatuko du.
Puntu bat:    Ikasle ohiei. Gure ikasleak izan direnak eta berriro matrikulatu nahi dutenei. Eskolak egiaztatuko du.

BLOG: Info-Amezti

Gure eskola