2020/01/17

2020-21 AURREMATRIKULA

Ate irekiak:  Urtarrilaren 24an eta 31n 14:30ean administrazio atetik.

Izena emateko eta eskaerak aurkezteko epea:
  • Ikastetxean2020ko urtarrilaren 27tik otsailaren 7ra
Aurkeztu behar den dokumentazioa
 - Ikaslearen familia-liburuko fotokopia edo dokumentu baliokidea.
- Familia liburuan aita/amaren orriaren fotokopia edo lege-tutorea izatearen ziurtagiria.
- Ikaslea familia-harreran egotekotan, berezko ziurtagiri ofiziala.
- Aita, ama edo tutorearen NAN/AIT.
- 2020ko familiaren erroldatze-ziurtagiria.
- Familia banandua edo dibortziatua izatekotan, Hezkuntza Sailak ezarritako berezko protokoloa bete izanaren agiria.
- Hezkuntza Premia Berezietako galde-sorta (premia berezietako ikaslea dela adierazten bada).
- EAEtik kanpo ikasten badu eta Lehen Hezkuntzan edo DBHn onartzeko eskatzen badu, egindako ikasketen ziurtagiria, gaur egun egindako maila zehaztuta.

Zer dokumentazio aurkeztu behar dut baremoko puntuak lortzeko?
- Bizilekuaren araberako eremu-puntuak lortzeko, derrigorrez aurkeztu behar duzun errolda ziurtagiria.
- Familia-errentagatiko puntuei dagokienez, EAEn bizi bazara, Foru Ogasunean errenta-datuak egiaztatzeko baimen-idazkia. EAEtik kanpo bizi bazara, 2018ko errenta-aitorpenaren fotokopia.
- Seme-alaba adingabeen kopuruaren araberako puntuetarako, hori egiaztatzen duen familialiburuaren fotokopiak edo beste dokumentu balikideak.
- Familia ugariko puntuei dagokienez, EAEn bizi bada, nahikoa da Hezkuntza Sailari baimena ematea egoera hori Enplegu eta Gizarte politiketako Sailean kontsultatzeko. Bestela, titulu ofizialaren fotokopia.
- Baremoko gainerako ataletarako (aita edo amaren lantokia, eskatutako ikastetxean ikasten edo lan egiten duten senideak, familia-harrera, norbere edo senideen ezgaitasuna, kooperatibista izatea edo Ordezkaritza Organo Gorenak -OOGk- edo ikastetxeko Eskola Kontseiluak onartutako irizpideak), kasu bakoitzean eskatutako dokumentazioa.

ORDUTEGIA:
  •       Goizez: 09:15etik 12:15era arte.
  •       Arratsaldez   14:30etik 16:15era arte. Asteazken eta ostiraletan goizez bakarrik.
      Aurretik hitzordua eskatzea komenigarria da. Deitu telefono zenbaki honetara, 945064862.

Eskabideak eta egiaztagiriak aurkeztea:
  •  on-line: 2020ko urtarrilaren 27tik otsailaren 6ko 24:00etara arte
  •  aukeratutako lehenengo ikastetxean: 2020ko urtarrilaren 27tik otsailaren 7ra bitartean
Kontuan izateko datak
  • - Eskatzaileen zerrenda argitaratzea: otsailaren 25a.
  • - Behin-behineko zerrendak argitaratzea: martxoaren 17a.
  • - Behin-behineko zerrendei erreklamazioak egitea: martxoaren 25era arte.
  • - Eskabidean atzera egitea: martxoaren 25era arte.
  • - Behin betiko zerrendak argitaratzea: martxoaren 31.
  • - Lurralde-ordezkariek esleitutako plazen zerrendak argitaratzea: apirilaren 21a.
  • - Behin betiko zerrendei gora jotzeko errekurtsoak jartzea: apirilaren 30era arte.
  • - Ordezkariek esleitutako plazei uko egitea: maiatzaren 5era arte.
  • - Itxarote-zerrendaren iraunaldia: irailaren 18ra arte.

Informazio gehiago Hezkuntza web orrian
2020-01-17

AURREMATRIKULA 2020-21

2020-21 AURREMATRIKULA ZABALGANA ESKOLAN

EPEA: URTARRILAREN 27TIK OTSAILAREN 7RA ARTE

IDAZKARITZAKO ORDUTEGIA:
goizez: 09:15 - 12:15
arratsaldez: 1430 -16:15
Asteazken eta ostiraletan bakarrik goizez

ATE IREKIAK
Urtarrilaren 24ean eta 31n, 14:30ean, administrazioko atetik.
2020/01/20

Eskola-orduz kanpoko jardueretako 2. kuota ordaintzeko epea zabalik

Ordaintzeko epea: urtarrilaren 26ra arte, igandea.

Prezioa:
- Astean ordubeteko ekintzak: bazkideek: 30 €. Bazkideak ez direnak 45 €.
- Astean ordu biko ekintzak: bazkideek: 65 €. Bazkideak ez direnak 90 €.

Informazio gehiago, hemen.

ONLINE-ORDAINKETA

BLOG: Info-Amezti

GURE BLOGA

Ibilbide seguruak

Azkenaldi honetan gai honekin lanean ibili eta gero, hemen duzue auzoko leku ezberdinetatik eskolara joateko prestatu dugun ibilbide seguruen lehen mapa.

Mapa honek hainbat helburu ditu:

• Auzoko edozein puntutik eskolara joateko seguruen ikusten ditugun bideak seinalatu.

• Jende gehienak ibilbide horiek erabiltzea, eta horrela nabariagoak izatea bakoitzak bere bidea erabiltzearekin alderatuta.

• Udaletxeari puntu zehatz hauetan segurtasuna indartzea eskatuko diogu. Eta baita ere, logikoagoak izanda, arriskutsuagoak diren beste puntuetan.

Jakin badakigu mapa hau hobetu daitekeela, baina lehen pausu bat da. Guraso elkartetik familia guztiak animatu nahi zaituztegu zuen seme-alabekin batera ibilbide hauek probatu eta erabiltzeko geratzen diren kurtsoko bi hilabete hauetan, eta gero zuen ekarpenak bidali guztion artean borobiltzeko.