Artikulu interesgarriak

Eskola komunitatearentzat interesgarriak izan daitezkeen estekak edo informazioak.
No a la LOMCE2013ko maiatzean LOMCE hezkuntza legeari buruzko hitzaldi bat izan genuen Zabalgana ikastetxean. Interesgarria eta argigarria izan zen. Hemen duzue Laudion gai berari buruz egin zen hitzaldia: Ez ahaztu gauetan wifia itzaltzea. "Kultur desgaitua: esklusioko eta esklusiorako oraingo figura". "Kultur anitzeko hezkuntza" deritzonari buruz. Tonucci eta gure herriko haurren aisialdije. Mesede bat egin nahi diozu zure seme/alabari? Bakarrik joan dadila eskolara eta jolastu ere bakarrik egin dadila, jostailu gutxirekin eta beste lagun batzuekin. Eskolaldi jarraituari buruzko iritzia. Eztabaidarako. hezkuntza debekatua“Hezkuntza Debekatua” (www.educacionprohibida.com). Hezkuntzari buruzko filma. Hezkuntzaren oinarriak maitasuna, errespetua, askatasuna eta ikasketa izan behar dira. Eskolaren helburu nagusia orain ez da gauzak irakastea. Gobernua aztertzen ari da matrikulazioa aldatzea getoak saihesteko. Finlandia: munduko hezkuntza sistemarik onenean debekatuta dago ikasleak hautatzea.
16 baliabide umeak motibatzeko. Algunas claves del éxito del sistema educativo finlandés. Lo que los deberes han conseguido.
"La crianza en tribu suena a hippies chalados cuando lo que es chiflado es ver a tus hijos dos horas al día"
Patios coeducativos: abrir la escuela para transformar la ciudad.